Skip to content

Reklama papierosów i pokrycia magazynowe zagrożeń związanych z paleniem – analiza statystyczna ad

4 miesiące ago

543 words

Dlatego też przetestowaliśmy model, w którym inne cechy zostały uwzględnione jako zmienne niezależne. Niektóre z tych zmiennych dotyczyły poszczególnych czasopism (takich jak wielkość ich czytelnictwa i ich skłonność do obejmowania tematów związanych ze zdrowiem w ogóle); inne związane z grupami czasopism (na przykład rodzaj czasopisma – w szczególności gazety i czasopisma kobiece, te ostatnie określono jako czasopisma z co najmniej 75% czytelnictwem kobiet); jeszcze inne były zmiennymi z okresu czasu reprezentującymi główne zdarzenia związane z paleniem papierosów, które miały podobny wpływ na wszystkie czasopisma w podobny sposób (na przykład rok 1964 był rokiem pierwszego raportu generalnego chirurga dotyczącego palenia i zdrowia) 11; zmienne dekadowe zostały wykorzystane do odróżnienia okresów przed i po wprowadzeniu zakazu reklamy papierosów w radiu i telewizji z 1971 r., co doprowadziło do ogromnego przepływu wpływów z reklam do mediów drukowanych. [9] Zbieranie danych
Zebraliśmy dane dotyczące 99 magazynów w USA w latach 1959-1986 (z wyłączeniem lat 70. do 1972 r., Kiedy opisana poniżej usługa indeksowania czasopism nie działała). Umieszczenie czasopisma w próbie było podyktowane dostępnością istotnych danych dla danego roku w każdym z obszarów wymienionych poniżej, a także wymogiem, że magazyn musiał być włączony do naszych źródeł danych podczas co najmniej 5 z 25 lat, dla których mieliśmy dane. Jednostką obserwacyjną dla badania było pojedyncze czasopismo w jednym roku ( rok magazynowy ). Większość czasopism nie była publikowana przez cały okres, a niektóre nie były uwzględniane w źródłach danych w poszczególnych latach. W rezultacie łączna liczba lat magazynowych, dla których dostępne były odpowiednie dane, wyniosła 1303.
Główne elementy zbioru danych i ich źródła były następujące: (1) roczne dane o przychodach z reklam papierosów i całkowitych przychodach z reklam, dostarczone przez wiodące krajowe Biuro Informacji Reklamodawców i Wydawców dla maksymalnie 150 czasopism; (2) dane na temat czasopism obejmujących 10 różnych czynników ryzyka dla zdrowia, w tym palenie tytoniu, pochodzące z Indeksu Magazine, skomputeryzowanego indeksu tematów objętych artykułami w 435 amerykańskich magazynach; (3) dane demograficzne dotyczące czytelnictwa czasopism, dostarczone przez Biuro Badań Rynku Simmons; oraz (4) dane dotyczące rocznych płatnych i nieopłaconych subskrypcji od Biura Audytu Obiegowego. Aby ustalić, czy czasopismo poruszyło zagrożenia związane z paleniem w danym roku, przeszukałyśmy menu Indeksu Magazynu zawierające opisowe słowa i wyrażenia dla osób palących papierosy. Posługując się tytułami artykułów i słowami kluczowymi, zaklasyfikowaliśmy artykuł dotyczący palenia i zdrowia, jeśli dotyczył on szczególnie zdrowotnych skutków palenia lub politycznych i społecznych problemów związanych z paleniem.
Analiza statystyczna
Do oceny hipotetycznych relacji wykorzystaliśmy analizę logistyczno-regresyjną. Łączenie danych przekrojowych i podłużnych pozwoliło nam na zbadanie trendów w czasie oraz różnic między czasopismami w danym czasie. Możliwe jest jednak, że prawdopodobieństwo, że poszczególne czasopisma zakrywają papierosy jest częściowo określone przez nieznane cechy czasopism, które nie zmieniają się w czasie; w związku z tym obserwacje dla tych samych czasopism w różnych latach mogą nie być niezależne
[podobne: zioła ojca grzegorza na pasożyty, avamys ulotka, alestia ]

0 thoughts on “Reklama papierosów i pokrycia magazynowe zagrożeń związanych z paleniem – analiza statystyczna ad”

Reklama papierosów i pokrycia magazynowe zagrożeń związanych z paleniem – analiza statystyczna ad

4 miesiące ago

539 words

Dlatego też przetestowaliśmy model, w którym inne cechy zostały uwzględnione jako zmienne niezależne. Niektóre z tych zmiennych dotyczyły poszczególnych czasopism (takich jak wielkość ich czytelnictwa i ich skłonność do obejmowania tematów związanych ze zdrowiem w ogóle); inne związane z grupami czasopism (na przykład rodzaj czasopisma – w szczególności gazety i czasopisma kobiece, te ostatnie określono jako czasopisma z co najmniej 75% czytelnictwem kobiet); jeszcze inne były zmiennymi z okresu czasu reprezentującymi główne zdarzenia związane z paleniem papierosów, które miały podobny wpływ na wszystkie czasopisma w podobny sposób (na przykład rok 1964 był rokiem pierwszego raportu generalnego chirurga dotyczącego palenia i zdrowia) 11; zmienne dekadowe zostały wykorzystane do odróżnienia okresów przed i po wprowadzeniu zakazu reklamy papierosów w radiu i telewizji z 1971 r., co doprowadziło do ogromnego przepływu wpływów z reklam do mediów drukowanych. [9] Zbieranie danych
Zebraliśmy dane dotyczące 99 magazynów w USA w latach 1959-1986 (z wyłączeniem lat 70. do 1972 r., Kiedy opisana poniżej usługa indeksowania czasopism nie działała). Umieszczenie czasopisma w próbie było podyktowane dostępnością istotnych danych dla danego roku w każdym z obszarów wymienionych poniżej, a także wymogiem, że magazyn musiał być włączony do naszych źródeł danych podczas co najmniej 5 z 25 lat, dla których mieliśmy dane. Continue reading Reklama papierosów i pokrycia magazynowe zagrożeń związanych z paleniem – analiza statystyczna ad

0 thoughts on “Reklama papierosów i pokrycia magazynowe zagrożeń związanych z paleniem – analiza statystyczna ad”