Skip to content

Reklama papierosów i pokrycia magazynowe zagrożeń związanych z paleniem – analiza statystyczna ad 5

4 miesiące ago

541 words

Jednak wyniki modelu efektów stałych, które zapewniają górną granicę testów istotności, potwierdziły nasze kluczowe ustalenia. Na przykład, podobnie jak w analizie logistyczno-regresyjnej, w modelu efektów stałych wzrost udziału czasopisma w reklamie papierosów znacząco zmniejszył prawdopodobieństwo, że czasopismo pokryje ryzyko związane z paleniem. Prawdopodobieństwo takiego pokrycia czasopisma o tej samej proporcji całkowitych przychodów z reklamy papierosów jako średniej dla całej próby było szacowane na 4,7 punktu procentowego mniej niż w przypadku czasopisma bez reklamy papierosów. Szczegóły techniczne tej i innych analiz są dostępne w innym miejscu. *
Dyskusja
Nasze odkrycia dostarczają silnego wsparcia statystycznego dla przekonania, że czasopisma w Stanach Zjednoczonych ograniczyły zasięg informacji o zagrożeniach związanych z paleniem
* Patrz dokument nr NAPS 04930 na osiem stron materiałów uzupełniających. Zamówienie od NAPS c / o Microfiche Publications, PO Box 3513, Grand Central Station, Nowy Jork, NY 10163-3513. Zrezygnuj z góry (tylko w amerykańskich funduszach) 7,75 USD za kserokopie lub 5 USD za mikrofisze. Poza USA i Kanadą należy dodać opłatę pocztową w wysokości 4,50 USD (1,75 USD na opłatę za mikrofilm). Obowiązuje opłata za fakturę w wysokości 15 USD za wszystkie zamówienia wypełnione przed dokonaniem płatności. obaw przed represjami ekonomicznymi ze strony producentów papierosów. Stopień ograniczenia wydaje się być zależny od stopnia uzależnienia czasopisma od dochodów z reklamy papierosów. Nasze wyniki są również zgodne z powszechnym przekonaniem, że ograniczenie zakresu związanego z akceptacją reklamy papierosów jest szczególnie ważne w przypadku czasopism dla kobiet.3 4 5 6
Słabością konwencjonalnej mądrości dotyczącej takiej cenzury jest to, że wynika ona wyłącznie z anegdot i prostych korelacji reklam papierosów i pokrycia ryzyka związanego z paleniem. Okazało się jednak, że nie tylko ta relacja utrzymywała się, gdy kontrolowaliśmy inne zmienne, ale została nawet wzmocniona.
Ustalenia statystyczne same w sobie nie stanowią dowodu związku przyczynowego. Można sobie na przykład wyobrazić, że redaktorzy lub wydawcy czasopism, którzy mają stosunkowo niskie prawdopodobieństwo pokrycia ryzyka związanego z paleniem, po prostu nie wierzą, że palenie wiąże się z poważnym zagrożeniem dla zdrowia. Mogą chętniej niż inni akceptować reklamy papierosów i jednocześnie mniej skłonni do omawiania niebezpieczeństw związanych z paleniem w druku. I odwrotnie, redaktorzy lub wydawcy przekonani o zagrożeniach związanych z paleniem mogą być zarówno bardziej niechętni do przyjmowania reklam papierosów, jak i bardziej skłonni do publikowania artykułów na temat palenia i zdrowia.
Interpretujemy wyniki tego badania jako niezgodne z tym alternatywnym wyjaśnieniem, szczególnie, że związek między reklamą a pokryciem odzwierciedla proporcję przychodów z reklamy papierosów, a nie jej obecność lub nieobecność, a także dlatego, że kontrolowaliśmy do pokrycia innych związanych ze zdrowiem zagadnienia. Redaktorzy lub wydawcy, którzy nie byli zainteresowani lub nieświadomi niebezpieczeństw związanych z paleniem, prawdopodobnie byli równie źle poinformowani o innych poważnych zagrożeniach dla zdrowia.
Jeśli redaktorzy i wydawcy obawiają się represji finansowych, jeśli obejmują zagrożenie związane z paleniem, czy ich obawy są uzasadnione. Chociaż kilka anegdot sugeruje, że są one, 2, 5 czy czasopisma były systematycznie karane przez wycofanie reklam pozostaje nieznany
[podobne: tętno dziwaczne, towo elbląg, joytur ]

0 thoughts on “Reklama papierosów i pokrycia magazynowe zagrożeń związanych z paleniem – analiza statystyczna ad 5”

Reklama papierosów i pokrycia magazynowe zagrożeń związanych z paleniem – analiza statystyczna ad 5

4 miesiące ago

544 words

Jednak wyniki modelu efektów stałych, które zapewniają górną granicę testów istotności, potwierdziły nasze kluczowe ustalenia. Na przykład, podobnie jak w analizie logistyczno-regresyjnej, w modelu efektów stałych wzrost udziału czasopisma w reklamie papierosów znacząco zmniejszył prawdopodobieństwo, że czasopismo pokryje ryzyko związane z paleniem. Prawdopodobieństwo takiego pokrycia czasopisma o tej samej proporcji całkowitych przychodów z reklamy papierosów jako średniej dla całej próby było szacowane na 4,7 punktu procentowego mniej niż w przypadku czasopisma bez reklamy papierosów. Szczegóły techniczne tej i innych analiz są dostępne w innym miejscu. *
Dyskusja
Nasze odkrycia dostarczają silnego wsparcia statystycznego dla przekonania, że czasopisma w Stanach Zjednoczonych ograniczyły zasięg informacji o zagrożeniach związanych z paleniem
* Patrz dokument nr NAPS 04930 na osiem stron materiałów uzupełniających. Continue reading Reklama papierosów i pokrycia magazynowe zagrożeń związanych z paleniem – analiza statystyczna ad 5

0 thoughts on “Reklama papierosów i pokrycia magazynowe zagrożeń związanych z paleniem – analiza statystyczna ad 5”