Skip to content

Gdzie zniknęli wszyscy aplikanci opieki podstawowej ad 7

4 miesiące ago

475 words

Akademickie ośrodki medyczne kładą nacisk na zastosowanie nauki i technologii w leczeniu chorób u poszczególnych pacjentów. Ich członkowie wydziału doceniają dogłębną wiedzę, dociekania i szczegółowe podejście do opieki. Ich struktury organizacyjne i źródła finansowania kładą nacisk na badania i świadczenie usług opieki specjalistycznej. W tym środowisku ogólny rodzaj definiuje się raczej w kategoriach braku specjalizacji niż w kategoriach pozytywnych cech szerokości, wszechstronności i integracji74. Większość edukacji medycznej odbywa się w tym środowisku opieki trzeciego stopnia, co powoduje dużą siłę uspołeczniającą specjalizacja. Wybór studentów medycyny akcentuje osiągnięcia akademickie – szczególnie w nauce – i kładzie względnie mniejszy nacisk na zaangażowanie uczniów w służbę, preferencje w zakresie specjalizacji, orientację na ludzi i poglądy na temat dochodów, stylu życia i prestiżu. Program koncentruje się raczej na naukach biologicznych i specjalizacjach szpitalnych oraz rotacjach podspecjalizacyjnych niż na epidemiologii, naukach behawioralnych i rotacjach opieki podstawowej. Szkoły prawdopodobnie opracowały MD-Ph.D. programów niż specjalne programy do przygotowania lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej. Subspecjaliści wydziału mają największy kontakt ze studentami i przekazują im entuzjazm dla swoich specjalności. Proces selekcji, program nauczania i warunki edukacyjne są doskonale przygotowane do przygotowania subspecjalistów. Wydziały medyczne mają tendencję do replikowania się.
Wydziały oceniają programy edukacyjne swoich szkół zgodnie z wynikami egzaminów z National Board, prestiżem rezydencji, jakie otrzymują ich studenci, oraz odsetkiem absolwentów, którzy rozpoczynają naukę akademicką. Niestety, w większości szkół brakuje celów, które określają pożądaną dystrybucję absolwentów według specjalizacji lub obszaru geograficznego.
Komisja Łącznikowa ds. Edukacji Medycznej zastrzega, że każda szkoła medyczna musi zdefiniować swoje cele i przekazać ją wykładowcom i studentom , ale nie stwierdza jednoznacznie, że każda szkoła medyczna powinna wyznaczyć cele dotyczące podziału jej absolwentów według specjalności geograficznej. obszar, lub oba, i powinien mierzyć jego wydajność w stosunku do tych standardów.75
Otoczenie i środowisko kulturalne kształcenia medycznego na poziomie licencjackim oraz przekonanie, że proces edukacyjny nie wpływa na wybór specjalizacji, ograniczyły zaangażowanie szkół medycznych w przygotowanie absolwentów do pracy w podstawowej opiece zdrowotnej. Uniwersyteckie centra medyczne zareagowały znakomicie na niektóre z ich publicznych trustów, ale mniej na publiczne oczekiwanie, że produkują one liczbę i rodzaje potrzebnych lekarzy62.
W ostatecznej analizie każda szkoła medyczna powinna ustalić cele, które są zatwierdzane przez wydział i podawane do publicznej wiadomości. Jeśli członkowie wydziału są zaangażowani w zaspokajanie potrzeb lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej, najprawdopodobniej zostanie podjęta seria decyzji programowych.
Po pierwsze, instytucja wybierze studentów, których cechy sprawiają, że chętniej rozpoczynają karierę w podstawowej opiece zdrowotnej. Ważność określonej preferencji ucznia wydaje się być niedoceniana
[patrz też: polimedica zgierz, ropniak pęcherzyka żółciowego, pum grudziądz ]

0 thoughts on “Gdzie zniknęli wszyscy aplikanci opieki podstawowej ad 7”