Skip to content

Czy wizyty pacjentów w przychodni pacjentów są coraz krótsze

2 miesiące ago

499 words

Panuje powszechna zgoda, że zarządzanie opieką znacząco skróciło czas wizyt lekarskich w gabinetach lekarskich.1-9 Kenneth Ludmerer, na przykład, wyraża ten pogląd: Być może najbardziej niezwykłym postępem w praktyce lekarskiej w epoce zarządzanej opieki było to, że czas, w imię wydajności, został wyciśnięty ze związku lekarz-pacjent. Organizacje zajmujące się opieką zdrowotną, kładąc nacisk na maksymalizację przepustowości , zmusiły lekarzy do przebijania się przez pacjentów w linii produkcyjnej w coraz szybszym tempie. . . . Pod koniec lat 90. presja na lekarzy, aby zobaczyć więcej pacjentów w krótszym czasie, nie wykazywała oznak osłabienia, a wielu lekarzy zataczało się pod ciężarem.
Obserwacje te wspierają odpowiedzi lekarzy na ankiety 10,11. W badaniu ankietowym młodych lekarzy z 1991 r. Około 84% respondentów uważało, że mają swobodę spędzania odpowiedniego czasu z pacjentami. W 1997 r. Badanie uzupełniające skoncentrowało się na młodych lekarzach w 75 największych obszarach metropolitalnych w Stanach Zjednoczonych, a tylko 32 procent stwierdziło, że mogli spędzić wystarczająco dużo czasu z pacjentami.10 Porównanie odpowiedzi młodych lekarzy w Kalifornii w 1996 r. z grupą wiekową lekarzy z badania z 1991 r. wśród młodych lekarzy zauważyli spadek o prawie 14 procent, którzy sądzili, że mają swobodę spędzania wystarczającej ilości czasu z pacjentami; wśród lekarzy pierwszego kontaktu spadek był jeszcze większy (24 procent) .11
Lekarze głośno wyrażali swoje niezadowolenie ze zmian w opiece medycznej, rozwoju opieki zarządzanej i utraty autonomii zawodowej. Opieramy się na dwóch źródłach danych krajowych, które pozwalają na bardziej rygorystyczną ocenę zmian w długości wizyt lekarskich z lekarzami w latach 1989-1998, w okresie charakteryzującym się szybką ekspansją zarządzanej opieki.12
Metody
National Ambulatory Medical Care Survey
Przeanalizowaliśmy dane z ankiety National Ambulatory Medical Care Survey (NAMCS) Narodowego Centrum Statystyki Zdrowia w latach 1989-199813. Badania te obejmują wieloetapowe próbki prawdopodobieństwa wizyt u lekarzy pracujących w biurze, z wyłączeniem anestezjologów, patologów i radiologów. Tempo odpowiedzi na ankietę wahało się od 68 procent do 74 procent w ciągu 10 lat. Systematyczną losową próbę wizyt u każdego lekarza wybrano podczas jednego losowo wybranego okresu jednego tygodnia. Liczba wizyt kontrolowanych w ciągu roku wahała się od 24 715 do 43,469. Szacunki, które przedstawiamy, zostały obliczone przy użyciu ważenia stosowanego przez NAMCS w celu dostosowania się do braku odpowiedzi i do przedstawienia szacunków reprezentatywnych dla kraju.
Dla każdej wybranej wizyty lekarz lub członek personelu lekarskiego podał informacje na temat charakterystyki pacjenta, czasu trwania wizyty, przyczyny wizyty, wszelkich diagnoz oraz przeprowadzonych testów i procedur. Od 1989 r. Do 1996 r. Plany prepaid / HMO [organizacja opieki zdrowotnej] zostały wymienione jako jedna opcja w odpowiedzi na pytanie o spodziewane źródło płatności. W 1997 i 1998 r. Ankieta pytała, czy pacjent należał do HMO lub czy wizyta była objęta planem ubezpieczenia
[patrz też: glikogenoza, usuwanie ósemek warszawa, oligobiopsja ]
[podobne: kirchhoff mielec, rak brodawki vatera, czym zastąpić bułkę tartą ]

0 thoughts on “Czy wizyty pacjentów w przychodni pacjentów są coraz krótsze”

  1. Ułożenie chorego na boku uchroni poszkodowanego przed zachłyśnięciem się własnymi wydzielinami.