Skip to content

Czy wizyty pacjentów w przychodni pacjentów są coraz krótsze cd

1 miesiąc ago

259 words

Dla oszacowań NAMCS zastosowano analizy regresji w celu przetestowania znaczących trendów liniowych i przedstawiliśmy współczynniki beta dla zmiennej czasowej (rok badania) wraz z odpowiednimi wartościami P. W przypadku trendów, które wydawały się nieliniowe, wyliczyliśmy modele regresji, które dodały wykładniczy termin na rok. W żadnym przypadku dodanie tego terminu nie poprawiło dopasowania modelu; dlatego wyniki tych obliczeń nie są prezentowane. Ponieważ próbki były duże, nawet niewielkie zmiany są istotne statystycznie w analizach obejmujących dane ze wszystkich 10 lat. Dlatego też skonstruowaliśmy przedziały ufności wokół różnic między szacunkami za rok 1989 a tymi za rok 1998, aby wykazać wielkość zmiany. Odstępy obejmujące zero wskazują, że różnica nie jest znacząca; granice ufności, które wynosi zero, wskazują, że różnica nie jest znaczna. Wyniki
Dane NAMCS wskazują, że liczba wizyt, podczas których pacjent spotkał się z lekarzem, wzrosła znacząco o około 120 milionów (95-procentowy przedział ufności, 43 miliony do 196 milionów), z 677 milionów wizyt w 1989 roku do 797 milionów w 1998 roku. liczba wizyt na 100 osób wzrosła z 278 w 1989 r. do 296 w 1998 r. – wzrost o 6,5% – chociaż wzrost ten nie był znaczący (różnica, 18 wizyt na 100 ludności, przedział ufności 95%, -12 do 48).
Rysunek 1. Rycina 1. Średnia długość wizyt w gabinecie lekarskim, zgodnie z systemem monitorowania społeczno-ekonomicznego (SMS) Amerykańskiego Stowarzyszenia Medycznego i National Ambulatory Medical Survey (NAMCS) Narodowego Centrum Statystyki Zdrowia. Dla oszacowań NAMCS zastosowano analizy regresji w celu przetestowania istotnych trendów liniowych; współczynnik beta dla zmiennej dla roku wyniósł 0,27 (P <0,001).
Dane zarówno z NAMCS, jak i SMS wskazują na wzrostowy trend w czasie wizyt lekarskich w gabinecie (ryc. 1). Dane z SMS wskazują, że średni czas trwania wizyt zwiększył się o 1,1 minuty (95% przedział ufności, 0,1 do 2,1) między 1989 a 1998 rokiem. Dane z NAMCS wskazują, że średni czas trwania wizyt w 1998 r. Był o 2,0 minuty dłuższy (95 procent przedział ufności, 1,4 do 2,7) niż w 1989 r. Dane NAMCS również wskazują na nieistotny spadek wynoszący około minutę (95% przedział ufności, -2,1 do 0,1) między 1995 a 1998 rokiem.
Dane z NAMCS wskazują, że liczba wizyt przedpłaconych wzrosła ponad dwukrotnie w badanym okresie, wzrastając z 102 milionów w 1989 r. (95-procentowy przedział ufności, od 85 milionów do 119 milionów) do 261 milionów w 1998 r. (95-procentowy przedział ufności, 232 miliony do 290 milionów). W rezultacie odsetek wizyt przedpłaconych wzrósł z 15,4 procent wszystkich wizyt w 1989 r. Do 33,1 procent w 1998 r. (Różnica, 17,7 punktu procentowego, przedział ufności 95 procent, 13,9 do 21,4).
Rysunek 2. Rycina 2. Średnia długość wizyt w gabinecie lekarskim w zależności od tego, czy wizyta została objęta planem ubezpieczenia przedpłaconego, 1989-1998. Dane pochodzą z ankiety przeprowadzonej przez National Ambulatory Medical Care Survey. Analizy regresji wykorzystano do przetestowania istotnych trendów liniowych; współczynnik beta dla zmiennej za rok wyniósł 0,30 dla nieopłaconych wizyt i 0,28 dla przedpłaconych wizyt (P <0,001 dla obu bet).
Dane z NAMCS (ryc. 2) wskazują również, że w okresie 10 lat długość wizyt przedpłaconych wzrosła o 2,5 minuty (95-procentowy przedział ufności, od 1,4 do 3,5), a długość wizyt niepłaconych wzrosła o 2,1 minuty ( 95-procentowy przedział ufności, od 1,3 do 2,9)
[patrz też: fala tętna, ciśnienie osmotyczne krwi, ropniak pęcherzyka żółciowego ]
[więcej w: ulotka vibin mini, legsanit, pum grudziądz ]

0 thoughts on “Czy wizyty pacjentów w przychodni pacjentów są coraz krótsze cd”

  1. [..] odnosnik do informacji w naukowej publikacji odnosnie: witamina liposomalna[…]