Skip to content

Czy wizyty pacjentów w przychodni pacjentów są coraz krótsze ad 6

4 tygodnie ago

659 words

Jeśli przedstawimy prognozy na podstawie danych z 1989 r., Biorąc pod uwagę różnice w zakresie liczby przypadków oraz związaną z płcią różnicy w długości wizyt, wzrost odsetka lekarzy płci żeńskiej zwiększy średni czas trwania wizyta w biurze trwała 16,5 minuty w 1998 r. Średni czas obserwacji z 1998 r. wynosił jednak 18,3 minuty, co sugeruje, że zmiany w dystrybucji płci lekarzy raczej nie będą odpowiadać za dużą tendencję wzrostową. Średnia długość wizyty w biurze może wzrosnąć, a nie spadać, ponieważ przypadek lekarzy pracujących w biurze stał się bardziej złożony i dlatego potrzeba więcej czasu na każdą wizytę. Nie ma dostępnych danych, które umożliwiałyby bezpośrednią ocenę tej hipotezy, ale wyjaśnienie wydaje się mało prawdopodobne. Średnia liczba rocznych kontaktów, jakie osoba miała z lekarzem, wzrosła nieznacznie w latach 1989-1996 (z 5,3 do 5,8) 12. Jest więc mało prawdopodobne, aby średnia opieka pacjenta była bardziej złożona. Co więcej, tendencja wzrostowa dotyczy zarówno nowych, jak i ustalonych pacjentów, najczęstszych rozpoznań i diagnoz związanych z najwyższą śmiertelnością. Wiek pacjenta może być używany jako wskaźnik złożoności wymaganej opieki; lekarze spędzają więcej czasu ze starszymi pacjentami.39 Jednak według NAMCS odsetek wizyt, w których pacjent miał 65 lat lub więcej, wzrósł tylko z 22 procent do 24 procent w badanym okresie, aw 1998 r. średnia wizyta u starszego pacjenta była tylko o 0,3 minuty dłuższa niż średnia wizyta u młodszego pacjenta.
Od lekarzy oczekuje się, że zrobią więcej teraz, niż byli w przeszłości podczas każdej wizyty u pacjenta. Stafford i jego współpracownicy, 24 używający danych NAMCS, sugerują, że lekarze podstawowej opieki mają zwiększoną odpowiedzialność za oferowanie usług profilaktycznych. Niestety, rodzaje usług, które NAMCS rejestrował dla każdej wizyty zmieniały się z roku na rok w badanym okresie. Ponadto obejmują one zarówno zamówione usługi, jak i te, które są wykonywane, co uniemożliwia ustalenie, kto świadczył usługi lub czy zostały one dostarczone w trakcie wizyty u lekarza.
Nasze analizy nie pozwoliły zidentyfikować żadnych wyraźnych wzorców w usługach, które zostały wykonane lub zaoferowane, które mogą wytłumaczyć trend w kierunku dłuższych wizyt. Istnieją częściowe dowody (np. Wzrost częstotliwości badań ciśnienia krwi), że więcej usług jest świadczonych. Możliwe jest również, że liczba usług świadczonych podczas każdej wizyty wzrosła w latach 1989-1998. Wraz ze wzrostem liczby dostępnych terapii, wzrostem opieki zarządzanej i pacjentami, którzy zadają więcej pytań, lekarze mogą również poświęcić więcej czasu na wyjaśnianie swoich decyzji dotyczących leczenia. .
Dane z SMS-a dostarczają jedynie pośrednich dowodów na to, czy lekarze spędzają więcej czasu na zadaniach administracyjnych, co może zawyżać ich raporty o długości czasu spędzanego z pacjentami. Średnia liczba godzin spędzonych w tygodniu we wszystkich czynnościach zawodowych (opieka nad pacjentem, opieka pośrednia, zadania administracyjne, konferencje i inne działania) znacznie się zmniejszyła, o 2,2 godziny (95% przedział ufności, 1,4 do 3,0), między 1989 a 1998 rokiem 20, 22 Od 1996 r. AMA publikuje oddzielne dane na temat pośrednich działań związanych z opieką nad pacjentem (takich jak czytanie filmów rentgenowskich, interpretacja testów laboratoryjnych i konsultacje przez telefon); czas spędzony w takich działaniach zmniejszył się nieistotnie, o 0,1 godziny (95-procentowy przedział ufności, -0,2 do 0,4), w latach 1996 i 1998.22,40 Dane z AMA wskazują również, że w 1990 r. było 1,7 pełnoetatowych pracowników administracyjnych na jednego lekarza, w porównaniu z 1,8 w 1997,22,41, chociaż szacunki z 1997 r. opierają się na sumie etatów i pół etatu, a zatem nie są identyczne z działaniami z 1990 r.
Plany zdrowotne dążą do zmniejszenia ścierania
[patrz też: szmer skurczowy, uchyłek dwunastnicy, wardyński i wspólnicy ]
[patrz też: wodniak pęcherzyka żółciowego, tętno dziwaczne, wardyński i wspólnicy ]

0 thoughts on “Czy wizyty pacjentów w przychodni pacjentów są coraz krótsze ad 6”